tisdag 27 mars 2007

Jobbat halva kvällen

Med ett av mina lite hemliga projekt och det blir inte så bra som jag vill. Måste kanske sprätta igen! Om jag orkar. Eller så får det vara tillräckligt bra. Det är svårt att nöja sig med mindre än perfekt men det är rätt jobbigt att sprätta så det är nog tillräckligt bra ändå. Jag vill inte att det ska bli helt hopplöst jobbigt att få det klart heller. Har redan skrotat första versionen :-)

Har i alla fall sytt klart de rosa och blå byxorna och tröjan som legat i evigheter nästan klara. Bild kommer, men batteriet till kameran var helt slut.

Skulle köpa sybehör idag, resår, dragkedja, byxhakar, vadd mm. Stod där utanför butiken då det slog mig att jag nog inte hade någon plånbok med mig. Kollade lite snabbt och mycket riktigt, inga pengar! Typiskt. Jag som gick lite tidigare från jobbet bara för att hinna. Men nu har jag en bra anledning att gå tidigt i morgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar